вторник, 14 августа 2012 г.

Модуль 1, Рефлексия.


Цей  модуль допоміг  мені  обдумати  власні  цілі навчання, на  цьому  тренінгу я  зрозуміла  що,1.ніколи не  пізно отримувати  знання, 2.він  допоможе  мені  спілкуватися  з  іншими  колегами, 3.надасть  можливість  навчатися  самостійно.
2.Соціальні  сервіси Інтернету  допомогли  мені організувати  обговорення  власної  діяльності й  спілкування  з іншими  колегами.
3Я  дізналася, що у  програмі : «Навчання для  майбутнього «допоможуть  мені  самостійно  навчатися та  підвищувати свій  професійний  рівень.
4.Рефлексія навчання  допомагає  мені аналізувати  свою  діяльність  ,  обдумувати нові ідеї , будувати  власну освітню  траєкторію.
2) Цей  модуль допоміг  мені ставити  власні  цілі, проаналізувати свої вміння  та  навики,переваги  спілкування  по  інтернету,  оцінювання  учнів та  розробки нових  ідей  та  технологій.
3)Навчання  за  цім  модулем допомогло  мені навчитися  використовувати  інтернет

Комментариев нет:

Отправить комментарий